Cilj bloga

Danas, u 21. stoljeću organizacijska kultura je postala neizostavan način ponašanja u većini modernih tvrtki, kao i fokus na fakultetskom obrazovanju. Upravo iz tog razloga, cilj ovog bloga je upoznavanje korisnika s temeljima organizacijske kulture.

ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

KORPORACIJSKA DRUŠTVENA ODGOVORNOST


Koncept kojim se posljednjih godina promiče sustavno bavljenje etikom poslovanja u svim njezinim aspektima je društvena odgovornost poduzeća (corporate social responsibility - skraćeno CSR). Društvena odgovornost poduzeća se odnosi na proces u kojem vodeće korporacije prihvaćaju odgovornost prema društvenoj i prirodnoj okolini kao dio vlastite strategije i identiteta, uključuju je u vlastite poslovne procese, te redovito izvještavaju javnost o ekonomskim, društvenim i ekološkim posljedicama svog djelovanja.Društvena odgovornost poduzeća nije zamjena zakonodavstva vezanog uz socijalna prava ili zaštitu okoliša. Štoviše, biti društveno odgovoran znači krenuti dalje od prilagođavanja pravnim normama i  ostalim oblicima vanjske regulacije i dobrovoljno zauzeti aktivan stav prema vlastitoj ulozi u društvu. Društveno odgovorna poduzeća definiraju vlastite standarde ponašanja, prate pridržavanje tih standarda i potiču interaktivnu komunikaciju sa širokim krugom partnera. Premda je ova praksa najraširenija u velikim korporacijama, njena osnovna načela primjenjiva su u cijelom gospodarstvu.


Nema komentara:

Objavi komentar