Cilj bloga

Danas, u 21. stoljeću organizacijska kultura je postala neizostavan način ponašanja u većini modernih tvrtki, kao i fokus na fakultetskom obrazovanju. Upravo iz tog razloga, cilj ovog bloga je upoznavanje korisnika s temeljima organizacijske kulture.

ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

PRIMJER IZ PRAKSE: KORPORACIJSKA KULTURA PODRAVKE

Podravka je jedna od vodećih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi, sa sjedištem u Koprivnici. Njena tri glavna poslovna segmenta su: prehrana, piće i farmaceutika. Ona ima takvu korporativnu kulturu koja podržava inovativnost, lojalnost, učenje, poduzetnost i želju za pobjedom zaposlenika, zbog čega su njene temeljne vrijednosti: inovativnost, želja za učenjem, poduzetnost, ambicija, pobjednički duh, timski rad i profesionalnost. Vizija Podravke je: ''Biti vodeća prehrambena kompanija po znanju, odnosu s potrošačima i prihodima među kompanijama sa sjedištem u regiji jugoistočne, srednje i istočne Europe te farmaceutska kuća koja prepoznatljivim partnerskim pristupom ostvaruje više.


2 komentara:

  1. Odličan primjer! Puno zanimljivije je pročitati nešto ovakvo, nego samu teoriju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidi se da je uloženo dosta truda, budući da si nam pokušala na konkretnom primjeru docarati organizacijsku kulturu.. sve pohvale ..

    OdgovoriIzbriši