Podravka
je jedna od vodećih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi, sa
sjedištem u Koprivnici. Njena tri glavna poslovna segmenta su: prehrana, piće i
farmaceutika. Ona ima takvu korporativnu kulturu koja podržava inovativnost,
lojalnost, učenje, poduzetnost i želju za pobjedom zaposlenika, zbog čega su
njene temeljne vrijednosti: inovativnost,
želja za učenjem, poduzetnost, ambicija, pobjednički duh, timski rad i profesionalnost. Vizija Podravke je: ''Biti vodeća prehrambena kompanija po
znanju, odnosu s potrošačima i prihodima među kompanijama sa sjedištem u regiji
jugoistočne, srednje i istočne Europe te farmaceutska kuća koja prepoznatljivim
partnerskim pristupom ostvaruje više.
Odličan primjer! Puno zanimljivije je pročitati nešto ovakvo, nego samu teoriju :)
OdgovoriIzbrišiVidi se da je uloženo dosta truda, budući da si nam pokušala na konkretnom primjeru docarati organizacijsku kulturu.. sve pohvale ..
OdgovoriIzbriši